Storytel.

storytel

I går fik jeg endelige nosset mig sammen til at hente appen fra StorytelDet er vist også kun på tide, da jeg har sagt ja til at buzze om det og har været heldig at blive udvalgt af buzzador. Det var let at få meldt sig ind, så jeg kan få min 30 dages prøveperiode og appen er ret let at finde rundt i og det dermed også ret nemt at finde netop den/de bøger man ønsker at høre. Jeg er lidt skeptisk over for det der med lydbøger, da jeg rent faktisk godt kan lide at sidde og læse mine bøger. Jeg er så også en af de personer som nærmest ser alt for mig, når jeg læser. Og høre stemmerne osv. Er jeg den eneste der har det sådan? Så den del med det bliver læst op er faktisk svært for mig, for det er en stemme hele vejen igennem og jeg kan ikke på samme få min fantasi i gang. *suk*.

Men appen virker fin, og det hele fungere super godt. Jeg er gået i gang med at høre Fallen – de sorte skygger af Lauren Kate. Er lidt usikker på om jeg ejer bogen, eller om det er en af de bøger jeg gentagende gange har sagt til mig selv at jeg må eje en dag. Men i hvert fald tænkte jeg at den måtte være fin nok at høre, bare for at få gang i det her med at høre en bog. Hoppede fra den sidste jeg hørte, som var Vinter i Prag af Madeleine Albright, simpelthen fordi jeg faldt i søvn 3 gange mens jeg hørte den. Igen, det der med at blive læst højt for er vist bare ikke mig. Også selvom at bogen er en jeg har haft stående på min ønskesedl længe nu..

Vil nu sætte bogen i gang igen, og få ordnet noget praktisk.

One comment

Skriv et svar

