Træning.

træning

Hvis man læser lidt med, er det nok gået op for en at jeg prøver at tabe mig. Det inkludere så også at jeg er kommet så langt at have meldt mig i motionscenter i april måned, wow! Jeg prøver at træne hver mandag, onsdag og fredag, måske jeg en dag ender med at gøre det oftere, eller hopper på et af alle de hold der findes. Har hørt meget godt om Body Bike holdene, så måske en dag?

Men jeg tænkte jeg vil dele mit program med jer, fordi sådan et fik min søster og jeg lavet i april, og først nu er jeg rigtig kommet i gang med det.. Og sat ekstra ting på.. *suk*

Jeg har mit program inde på Bodynotes, fordi det sagde Hr. Instruktør er meget smart. Og han havde ret, fordi jeg glemmer konstant hvad det er de forskellige ting er. Flovt, men sandt. Ej er ved at have lidt styr på det nu.

Jeg laver 3 sets, 12 reps – hvis det giver mening? For det gør det ikke for mig.. Men altså.. Jeg skriver bare ned hvad øvelserne hedder, for det interessere vel ikke nogen hvor lidt jeg nu en gang kan løfte :b.. Så først får i det program Hr. instruktør bixede sammen, og derefter kan jeg skrive de ting jeg ellers lige gør lidt af.

Bryst: Benchpress BB og Flyes DB
Triceps: Pushdown cable
Skulder: Shoulder Press
Ryg: Seated Rows og Rear Pulldown
Biceps: Seated Curl DB
Ben: Leg Extension og Calve Raise
Mave: Seated twist

Sådan ser det program ud han gav os.
Jeg er dog helt pjattet med Leg Press, så den tager jeg altså også 3×12 (3 sets, 12 reps).

Derudover laver jeg squats, planken, mavebøjninger, går, cykler og overvejer at begynde at løbe.
Mavebøjningerne er dagligt – 3 sets, 12 reps.
De to andre er to challenges jeg har taget på mig, og er startet for 10. gang eller sådan.
Her er de to jeg følger, tryk på billederne, så bliver de større.. Uhhh!

planksquat

Efter en tur i motioncenter, kan jeg godt lide at spise en proteinbar eller drikke en proteindrik. Har hørt det skulle være så godt osv. Og så er det bare nemt lige at tage med på turen. Måske bare mig som er ekstremt doven. Normalt er det en lækkerbar fra ISIS, har kun prøvet to af de smage/slags man kan få. Den ene er chokolade og den anden er karamel. Må indrømme at jeg faldt pladask for karamellen. Men vil nu også gerne have smagt de andre! For mmmh!!!
Når jeg så rigtig forkæler mig selv køber jeg gerne en Nutramino Protein XL drik. Jeg har kun smagt chokoladen og så den med banan og chokolade.. Og begge er jo helt vildt gode :$.. Det føles jo mere eller mindre som en kæmpe synd at stå og drikke den slags, men det gør også at jeg ikke helt har lysten til at springe i nutella glasset når jeg kommer hjem. (Ja, jeg elsker nutella!!!)

15

Ih, se! Man kan lige se lidt af mine fantastiske Nike sko på det ene billede <3.. Elsker farven! Et frisk “pust” når man træner og ser hvor glad farven på ens sko er :$..

Men her har I lidt om hvad jeg egentlig laver, når jeg bevæger mig ud i at træne.

Følg gerne min blog på Bloglovin
Og tjek gerne Flommes Blog ud. 

Skriv et svar

