05072014

4

Kom hjem ved 5 tiden i morges, efter en kanon hyggelig aften og nat i selskab med K.. I går aftes hjalp han med at tage billeder af Flomme, eller han gik med Flomme, og jeg tog billederne. Der efter fik jeg min far til at putte Flomme i seng, og så kørte K. og jeg i Bangsboskoven for at gå den gule rute i gennem skoven – kun 2,4km, fordi jeg var doven. Som altid brugte vi tiden på at snakke om alt muligt, og det er kanon lækkert at have sådan en ven, man bare virkelig kan være sig selv med!

Men i hvert fald kom jeg først hjem ved 5 tiden, og stod op igen ved 12 tiden. Gik ned for at spise morgenmad, for der efter at gå op og smide mig på sengen igen :$. Så de sidste par timer er gået med at stene youtube, som jeg nærmest er blevet afhængig af! Tjekke billederne fra i går, spille mit nye yndlings mobilspil og at skrive med K. og D… Ehm ja.

Tror bare min dag forsætter på sengen eller gulvet, hvor jeg vil stene youtube og tjekke nye indlæg ved de blogs jeg følger med på.

Hvad er jeres planer for sådan en fantastisk lørdag?

Tjek gerne Flommes Blog ud lige HER

Skriv et svar

