Jeg ønsker mig: FujiFilm Instax mini 8…

OMG..! MÅ EJE..!

Siden jeg var lille har jeg ønsket mig et polaroid kamera, mener det er det de hedder. Altså et kamera hvor billedet bliver “fremkaldt” med det samme. Kan man overhovedet sige det o.O? Men du burde nu vide nogenlunde hvad det er jeg mener.
Men ja, siden jeg var helt lille har det været drømmen, fordi jeg simpelthen synes de er SÅ seje! Og da jeg så sad og kiggede efter ting til mit Nikon D3000, faldt jeg over Fujifilm Instax mini 8 og jeg er forelsket. Er det ikke bare yndigt?! Okay, jeg er helt fortabt. Så det ryger direkte på ønskelisten, fordi det er da sådan et man har behov for. Så fint!

Jeg er lidt i tvivl om hvilken af de fem farver som er den fineste. Jeg er nok mest fortabt i hvid, lyseblå og lyserød. *drømmer*

Har I nogen kamera drømme? 
For min er ikke kun sådan et fint kamera her. Jeg vil helt vildt gerne eje et kamera som kan optage film. *drømmer igen*

Skriv et svar

