Føler mig syg.

3

Har en virkelig elendig start på dagen. Jeg føler mig så syg. Ondt i hele kroppen, ondt i maven, kvalme, hovedpine og meget mere. Og det værste er jeg ved det alt sammen stammer fra at jeg i dag er så ked af det, at jeg mere eller mindre føler jeg er ved at gå i stykker. Nogen gange ville jeg bare gerne lave om på mig selv, bare en smule. Hvorfor går jeg i direkte forsvar når tingene kommer for nært? Og hvorfor tænker jeg så negativt når det er?
Røg op at skændes med en person som har sneget sig meget tæt ind på mig, på meget kort tid. Vi snakkede om alt mellem himmel og jord.. H*n nævner en ting, som på en eller anden måde får ramt mig, og gør mig ked af det. Og det er her jeg lukker ned. Lidt efter lidt føler jeg mig bare negativ, lukket helt af og ret ligeglad med alt. Og jeg kunne ikke ryste det af mig, som jeg har prøvet at gøre før. Det hang ved. Så følelsesløs, langt af vejen ødelagde jeg alt der var. Og først nu, har jeg kunne fælde en tåre. Først nu mærker jeg hvor dum jeg endnu en gang har været/er..

så ja. Har en ret elendig dag, har virkelig ikke lyst til at bevæge mig ud af sengen, eller ud af mit lille værelse.
Men skal jo gøre det for Flommes skyld, en lille positiv ting i min dag.

Håber I andre har en fantastisk dag :)!

Skriv et svar

