Mine aften planer.

20140618_223520

Om 1 time eller sådan bliver jeg hentet af K. og så køre vi til Tversted strand, for i hvert fald at dyppe fødderne. Vejret er jo så hysterisk varmt, at det jo næsten er et krav om at smutte til vandt og køle en smule af. Og selvom vi begge bor i byer hvor der er strand, er de bare ikke lige så gode som dem ude ved vestkysten! Eller er det dovenskab fra min side.. For ved Tversted tager du 5 skridt ud i vandt og så står du med vand til navlen og bølger over hovedet.. Her i byen skal man nærmest 1km ud før man har vand til ens “woho”, hvis du ved hvad jeg mener *blink blink* Så ja.. Planen er den at vi tager til Tversted.. Og så regner jeg lidt med at skulle have en is… Eller i hvert fald forbi Netto og have købt en Coca Cola Cherry – nogen andre som er faldet i den cherry fælde o.o?

Nå men ja, meget simple planer.. Tror endda jeg vil tage mit kamera med, bare for at bruge det.

Har I planer for sådan en varm aften?

2 comments

    1. Vi kom til Vesterhavet.. Dybbede tæerne og løb skrigende bort.. Det var ISENDE koldt o.o.. Så blev kylling og gemte mig ved bilen.. *suk* Det typisk mig xD.

Skriv et svar

