Mit nuværende yndlingsspil.

Pictures12

Jeg har fundet et nyt spil som jeg spiller for meget…. Nemlig Dragons – Rise of Berk – som man nok kan skimte ud fra min dårlige coolage af screenshots fra mobilen, kan se er noget om How to train your dragon – som jo er en af mine absolutte yndlings film! Okay, men jeg fandt altså det her spil ved et tilfælde, hentede det, fordi ja, det noget med How to train your dragon og ja.. Hvorfor ikke?! Tror jeg har spillet det en uge.. Måske to?! Og min mor har allerede sagt at jeg virker en smule afhængig o.o.. *tsktsk* Bare fordi jeg stod og spillede det, ved kassen i Aldi..

Men i spillet skal man sådan set “opbygge” Berk. Man træner dragerne og giver dem mad så de stiger i ‘levels’. Og så kan man bruge dem til at hente fisk eller træ, som bruges til betalling til at opbygge en del ting.. Toothless og Hiccup (engelske navne..) kan man sende ud og lede efter drageæg, og det er egentlig den måde man får drager på. Ellers kan man vælge at bruge penge på det, når man løber tør for runer.. Okay, forvirrende og ikke særlig god spilsnak, Pia..! Men ja.. Det er super god tidsfordriv, også selvom nogen ting kan gå lidt langsomt, hvis man ikke har runer til at købe ting for – altså hvis man ikke bruger sine penge på det. Men igen. Godt spil, hvis man er til sådan noget.

Og nu bliver jeg en smule trist.. Har ikke været i biografen og set How to train your dragon 2 O.O..

Er der nogen af jer som er lige så vild med How to train your dragon ? Og har nogen af jer været inde at se 2’ern endnu? Eller måske som har planlagt det? Og spiller i måske dette spil? For har set det også kan spilles over FB.

Skriv et svar

