12072014

12072014

Jeg er så søvnig lige nu, og hvis det ikke var fordi Flomme skaber sig som en idiot lige nu, ville jeg have puttet mig under dynen og sat gang i noget ‘Keeping up with the Kardashians‘.. Men i stedet skriver jeg dette indlæg, og forbereder mig på en mindre gå tur med Flomme -.-‘.. *suk*

Synes de sidste to dage har været lidt “fyldt”, men på sådan en simpel hyggelig måde. Dog alligevel nok til jeg ikke har kunne tage mig sammen til lige at skrive her på bloggen, selvom jeg er blevet ret vild med at skrive herinde. Men ja.

I går var jeg først oppe at træne en times tid, hvor efter jeg var med mutti ude at handle. Da jeg kom hjem fandt jeg de ting frem som jeg skulle have solgt og smuttede så i bad. Havde en aftale min søster og nevø om jeg skulle ud at spise ved dem, så de kom og hentede mig. Vi var ude at handle og så hjemme ved min søster for at gøre klar til at lave pizza på deres weber grill. Og vi dur virkelig ikke til den slags med kul. Men pizzaerne blev okay. Efter aftensmaden stod den på vandkamp og som gættede gik det meget ud over mig først. Dog derefter gik min søster og nevø mere efter min svoger. God stil!! Men faktisk en kanon hyggelig dag.

Klokken 5 i morges vækkede Flomme mig ved at løfte sin kattebakke, ruske i tremmer og meget mere. Jeg var rasende! For sov lige så fantastisk.. Endte med jeg først gav godbidder.. Så op igen for at tømme bakken og skifte den ud med en anden. Op igen for at stribse bakken fast til tremmerne.. Op igen for at give flere godbidder.. Rasende!!! Men faldt da i søvn igen.. Men IH!

Idag kom min lillebror så hjem, så vi skulle ud at gå som vi er hver gang han er hjemme. Så vi gik endnu en gang op til Cloostårnet, det er min tredje gang deroppe i år, 2 af gangene har været med min far, mor og lillebror. Men det er ret hyggeligt deroppe! Er vild med udsigten, og i dag var vejret godt nok til at man kunne se til Skagen og Læsø. Fantastisk! Jeg gik op og ned af trapperne, hvilket var super hårdt. Og nu kan jeg godt mærke jeg har gået over 8km og cyklet et par km også.. Det lyder ikke af meget.. Men de trapper og bakker jeg gik op af i dag, har lidt taget livet af mig. haha.

I morgen regner jeg med at der kommer et “Se jeg har været heldig for en gangs skyld” indlæg, bare fordi jeg kan. hehe.
Og nu vil jeg så gå ud med Flommepigen.

Håber I har haft en fantastisk lørdag <3.

One comment

  1. Ikke så tit man finder en frederikshavner. :-)
    Jeg kiggede lige forbi. Flomme lyder lidt ligesom min kanin Nika, hun elsker også at vække mig klokken crap! Men man kan ikke leve uden de dyr. ;-)

Skriv et svar

