Jeg har været heldig!

DSC_0005

Forleden skrev jeg i går ville lave et “se hvor heldig jeg har været” indlæg. Som I nok har opdaget, skete det ikke, da jeg i går virkelig havde det dårligt og det med at blogge slet ikke stod højt på hitlisten. Så i dag fandt jeg kameraet frem og fik taget billeder af de ting jeg har været heldig at vinde hist og her.

De fleste elsker vel give aways? Jeg gør i hvert fald, og deltager i en del. Det er dog de færreste gange jeg faktisk vinder noget, men når jeg gør er jeg totalt pjattet og laver nærmest en bette “vinder dans”. For så underlig er jeg!

 ‘10 20 30 metoden’  vandt jeg på bloggen Hudløs ærlig – sådan næsten da.
‘Den hundredårige der kravlede ud af vinduet og forsvandt’ og ‘Nymphomaniac’ vandt jeg på bloggen Dyreglad Pige – Heidi har lige nu to give aways i gang på bloggen, så smut ind og tag et kig (;
Nutrilett startpakken vandt jeg på bloggen By Romby
Kay Bojesen Sangfugl Ruth vandt jeg på KopK.dks facebook side. I denne uge kan man vinde en Kay Bojesen elefant!

Jeg krydser fingre for at mit held bliver ved! Og glæder mig til den dag jeg kan lave en lækker give away her på bloggen!
Og synes egentlig det er lidt god stil at give “thumbs up” til de fantastiske bloggere/facebook sider osv. som tager sig tiden til at ville glæde en af følgerne.

One comment

Skriv et svar

