Yndlings Youtuber.

Jeg er blevet stor fan af at bruge YouTube her for tiden. Måske fordi jeg ikke længere har Netflix og mit fjernsyn er ikke sat til, så længe jeg bor hjemme. Men det sker jo at man har lyst til at koble af og se på et eller andet, uden at skulle være “social”. Så er det her jeg nu griber til at se på YouTube. Og jeg vil da gerne lige dele 5 af mine yndlings YouTuber med jer, måske det noget i kan bruge tiden på at se. Og måske i endda kendte nogen af dem før mit lille blog indlæg her ;D.

1. Grav3yardgirl
Hun er virkelig underlig, virkelig. Men jeg synes det på en god måde, og jeg er helt vild med hendes ‘Does this thing really work’ videoer :$.. Men må indrømme jeg ser dem alle der kommer op fra hende.

2. ThatcherJoe
Synes han kommer med nogen sjove video’er og derudover laver han også vlogs.

3. Marcus Butler TV
Han vlogger dagligt, og så er han glad for dyr! Og ja, laver nogen gode videoer!

4. Pointlessblog
Han vlogger, laver okay videoer og har en ‘spille kanal’, hvor jeg stener stener ham og Zoella spille Sims. Virkelig, virkelig steneren. Men det passer nu meget godt til mig :b

5. Zoella
Zoe laver videoer om alt muligt, der i blandt make up og hår. Normalt ikke det jeg går op i, men det nu meget hyggeligt at se. Hun er også vlogger og blogger.

Derudover er der jo også en del andre. Måske de kommer op en anden gang :D.

Kender I noget til disse Youtuber?
Og hvad ser i når i stener youtube? 

Skriv et svar

