NEW IN: Sko, “startsæt” & Film!

Pictures13

Her til aften var familien og jeg forbi Føtex, da vi skulle have købt ind til i morgen.
Jeg endte med at måtte kravle op i en palle med legetøj, for at komme ind til ballerinaerne, hvor der kun var et par sølv ballerinaer i min størrelse tilbage :/. En smule skuffet, fordi jeg havde set de fineste mint grønne! Men nu har jeg et par i sølv, og for 30kr er det vel okay ;). Derudover faldt jeg over dvden ‘Pitch Perfect’ til KUN 30kr!! Jeg greb den bare, for den skulle hjem til mig! Det sidste lange stykke tid har jeg været en smule vild med det musik fra filmen, og selvom jeg har set den et par gange, synes jeg bare den burde bo med mig. Så ja.. Og til sidst fandt jeg sådan et “startsæt”, med en vaskebalje, spækbræt, skål, bøtter og en del andre ting for kun 50kr! Nok ikke det pæneste eller bedste, men perfekt til starten, i sær når jeg intet har!

Skriv et svar

