Jeg ønsker mig: Hay puder

Jeg er ikke en person som kun går efter de kendte mærker, men mere efter ting jeg bare synes er helt fantastiske. Og jeg kendte ikke til mærket HAY, før jeg en dag så et program om det. Og lidt efter lidt er de her puder sneget sig under huden på mig. De er så fine og enkle, at jeg bør have et par stykker på min sofa!! Jeg er helt i tvivl omkring farverne, fordi der findes så mange fine inden for dem. Og ja, jeg er bare vild med de HAY puder jeg har set <3. Så disse puder er klart nogen som ryger på ønskelisten. Og tænker det nok bliver i de lyse blå eller grøne nuancer. Måske rosa?! *suk* Nej jeg opgiver.. Jeg ønsker mig bare et par HAY puder :$.

Er der noegn af jer som er faldet for disse fine puder? 

Skriv et svar

