Ferien.

Desktop1

Jeg har i år holdt ‘ferie’ med familien, eller med mine forældre og lillebror. De startede med i torsdags at tage til Rubjerg Knude, hvor jeg dog blev hjemme, fordi jeg havde det elendigt. Vist noget med for lidt søvn! I fredags var vi ude på Voergaard slot, hvor de holdte middelalderdage, hvilket jeg elsker! Har kun været der en enkelt gang før, men jeg er lidt nørdet med det og kan godt li stemningen. Her fik jeg også smagt mjød af forskellige slags, dog ikke lige mig, men det da meget sjovt at smage! Og elsker simpelthen Voergaard slot – i sær de spøgelses historier derfra! Har i hørt om dem? Efter det kørte vi ud til Hals, hvor det var meningen vi ville have haft pandekager hos Rasmus Klump pandekagehus, men fordi klokken var sent, kørte vi bare mod Kvickly for at handle. På turen til Hals så jeg dog at “mit” gamle opholdssted er lukket ned og nu til salg :/.. Lidt underligt!
I lørdags var vi jo i Djurs sommerland, som jeg jo har skrevet om i tidligere indlæg, men det var jo en hyggelig dag. I søndags var det afslapning, og vi endte med at køre til Tversted strand, for at få en is. Vi valgte det gule ishus, fordi køen var mindst! Og jeg var godt tilfreds da de havde lion is :$.. mmmh! I dag har vi så været i Skagen, eller ved Skagen.. Vi var ude at spille mini golf, ved Dino golf. Her var vi også sammen med min storesøster, svoger og nevø. Og er nu stor fan af Dino golf! Så fint et sted, og hvis man er i nærheden af Skagen og træner til at være lidt aktiv af en art – så tag derud! Kostede 70kr for at spille på alle 18 baner. Jeg kom selvfølgelig på 2. pladsen ;).. Efter golf, tog vi over til den tilsandet kirke, for det er jo næsten et must når man er i Skagen.

Dagen slutter af med at K. kommer og henter mig, for vi skal vist se film og bare hygge os. Det er lige hvad jeg trænger til!
Jeg er dog lidt i gang med at fedte for han (og måske hans to søstre) gider spille mini golf med mig ved Dino golf.. Nu må vi se. Han ender dog nok med at sige ja ;).. Hahah.

Håber I har haft nogen skønne dage i dette fantastiske alt for varme vejr :).

Jeg lovede i går at blogge om noget jeg købte i Coca Cola Store, men mørket er ved at falde på, så billederne jeg lige har taget blev virkelig dårlige.. Så venter med det til i morgen, eller onsdag.. Seneste onsdag!

Skriv et svar

