Vægtstatus 22072014

can

Så blev det igen den 22.! Dagen hvor jeg skal veje og måle mig, for at se hvordan det går. Og ih hvor jeg ikke glædet mig til i dag, fordi jeg godt vidste det meste skulle have plus foran sig :/. Men jeg prøver at holde hovedet højt og tænke så positivt jeg overhovedet kan omkring alt dette. Så selvom jeg har taget på, både centimeter og kilo, så jubler jeg over at jeg i 4 uger har overholdt at komme i trænings center 3 gange i ugen :).. Nu har jeg godt nok holdt 2 ferie dage og tror også i morgen bliver sådan en. Men fra fredag går jeg i gang igen, for så er “ferien” slut og hverdagen kicker ind igen. Og jeg glæder mig faktisk til at skulle op og træne, det var blevet en dejlig vane! Og i onsdags var første morgen jeg stod op uden at have en million undskyldninger for at blive hjemme. Her til den første køber jeg mig et pulsur, så håber lidt at det kan medvirke til motivation. Og app’en ‘couch to 5k’ er jo også købt til mobilen, så vil sq også have gang i løbetræning, nok fra i næste uge.

Nå nu til de kedelige tal.

Startvægt: 133,8kg
Vægt i dag: 118,9kg
Vægttab/øgning siden 22. Juni: +1,8kg
Vægttab i alt: -14,9kg

I får også igen hvor mange centimeter jeg har smidt/taget på siden den 22. Juni.

Bryst: 0
Talje: 0
Mave: 0
Lår: +1cm
Overarm: +1cm
Hofte: +1,5cm

Håber at til næste gang at det går lidt bedre med at smide kilo og centimeter, men ellers holder jeg hovedet højt og ser frem til at flytte hjemmefra, og kunne styre min mad 100% selv :)..

Skriv et svar

