NEW IN: Coca Cola Lip Smacker.

cola

I søndags skrev jeg om at jeg havde været i Coca Cola Store i Djurs sommerland. Det skulle være den eneste af sin slags i Danmark, så selvfølgelig skulle jeg ind at se hvad der var af ting og sager. Jeg var ikke vildt imponeret, men der var der lidt til en hver smag. Jeg faldt i sær for en radio/plade afspiller i retro look, til omkring 1700kr, og min storebror endte med at købe et mini køleskab, til stuen. Nogen der sagde ungkarl? haha. Det fede var at hvis man have købt coca cola, ved nogen af stederne i sommerlandet fik man en “kapsel”, hvis man samlede 5 stks kunne man få 20% af sit køb i Coca cola butikken. Thumbs up!

Men jeg faldt over deres læbepomade. Der var faktisk 3 lange hylder med forskellige indpakninger af dem. Nogen lignede en sodavands kapsel, andre var de normale stifter. Man kunne købe stifterne enkeltvis, eller i sådan en fin pakke som jeg gjorde. Man kunne købe dem i en rund indpakning eller hjertet – og ja, endte med at snuppe hjertet. Pakken kostede 129kr. Kunne have sparet lidt ved at købe stifterne enkelt vis da de kun kostede 39kr, men ja. Pakken var sød!
Der er tre slags. Den almindelig Coca Cola, Coca Cola Cherry og Coca Cola Vanilla. Og jeg er faktisk ret glad for alle tre, selvom det underligt at kunne dufte Colaen hele tiden. Synes de giver fugt et godt stykke tid, så er godt tilfreds med mit køb.

Skriv et svar

