Obsessed!

DSC_0036

Jeg elsker læbepomade med smag og duft :$. Og i sær når dem jeg køber viser sig at være gode. Og hvis den ene er god, skal man vel lige have en til? Og en til.. Og en til.. Okayokay! Altså, jeg har måske, og kun måske, et lille problem med at bruge penge på læbepomade. Og opdagede det nok først rigtigt da jeg tog billeder af de 3 nyeste – Coca cola Lip smacker. Endte så med at tømme tasken og min lille skål for læbepomade, for lige at se hvor mange jeg havde. Måske flere end en normal person burde have :$. Kan jeg undskylde mig med at jeg er glemsom og plejer at have en i hvert rum? Og at mange af dem faktisk er ved at være tomme..?
Det værste er vel egentlig at jeg i går var ved at bestille nogen flere Lip smacker hjem? Opdagede  man kunne få med sprite, fanta osv. o.o Må eje!!!!!! *suk* Og helt ærligt, igås.. Må altså også eje nogen af de Maybelline Baby lips som giver lidt farve. Bare for at prøve!

Bedste undskyldning er nok at mine læbe faktisk hurtigt bliver utrolig tørre og sprækker hvis jeg ikke bruge læbepomade. Det giver da så helt vildt god mening at have så mange der.

Skriv et svar

