Give Away #1

Afsluttet.

Vinderen kan ses her

give away

wupwup. Første give away på denne blog.

Nå men kort og godt synes jeg at jeg ville være sød mod bloggens faste læsere, bare fordi vejret er godt og jeg er på vej i sommerhus.
Man kan vinde to fantastiske film, som jeg selv er helt vild med. Nemlig filmen Pitch Perfect og The Blind Side.
Der er ikke så meget at sige om det.


Nå men….
Man skal være fast læser via bloglovin – gerne like indlægget derinde.
Og så skal man smide en kommentar herunder, med sin mail adresse.
-Den del med at skrive sin mail er vigtig, da jeg så kan kontakte vinderen. Hvis man ikke skriver mail adressen er man ikke med.

Give awayen slutter den 30. August 2014, klokken 12.00. Og vinderen vil senest få besked den 31. August.

22 comments

  1. Lækker præmie :) Pitch Perfect har jeg set, men jeg vil gerne se den igen :) The Blind Side har jeg endnu ikke set, men har hørt godt om den.

  2. Jeg har allerede set Pitch Perfect og jeg vil gå så langt og sige at den er tæt på at være min yndlingsfilm! Og The Blind Side ville jeg virkelig gerne se! Krydser fingre!

Skriv et svar

