1 måned til..

jeg endelig flytter i lejlighed!

Jeg glæder mig helt vildt meget til at skulle flytte ind i min lille ny lejlighed :$. Det bliver så spændende at skulle bo alene for første gang i mit liv o.o.. Er vildt nervøs, men samtidig så lykkelig for denne dag nærmer sig!
Jeg tror også jeg har styr på tingene, eller i hvert fald, nogle af tingene.. Eller faktisk ikke. Jeg er måske en smule forvirret i hvad jeg mangler, og hvad jeg egentlig har. For det er ved at være nogen måneder siden jeg har haft kigget i alle mine flytte kasser som står stablet her i huset -.-‘.. Men ak ja. Måske jeg får styr over det inden jeg flytter? Ellers lige der omkring!

Jeg er i gang med at se om jeg kan lave en lille countdown, for iiiih det er altså en spændende ting, i hvert fald for mig :$.

Skriv et svar

