1 måned.. Nå nej.. 12 dage!

Keep calm..no,shut up!

I fredags lavede jeg sådan et fint “1 måned til jeg flytter” indlæg. Et indlæg jeg havde lavet på forhånd, da jeg var i sommerhus sammen med K. onsdag til fredag. Nå men altså.. Torsdag eftermiddag, gik vi os en lille tur, så jeg kunne finde signal til mobilen :$.. Og ind poppede en mail om jeg ville overtage lejligheden fra den 15. August… *skriiiiig* JA TAK! Så i morgen køre jeg op på boligforeningens kontor, og underskriver den nye lejekontrakt, hvor jeg jo så overtaget lejligheden fra den 15. august, i stedet for den 1. september!

Desværre er det så også ved at vælte mig af pinden. For selvom jeg har været forberedt på dagen jeg skulle flytte i lejlighed og jeg glæder mig som en tosse, går det lige nu hurtigere end forventet, og jeg føler jeg mangler en trillion ting. Ting jeg ville kunne nå at tage mig sammen til på en måned, men som jeg nu skal tage mig sammen til på under 12 dage o.o.. Men okay.. En udfordring..

Men yay! Lejlighed snart!

Skriv et svar

