Jeg var heldig igen!

livink.dk

Wow… Virkelig woooooooow!
Jeg er så så så så glad lige nu. Fordi for nogen timer siden poppede mit navn op på Livink.dks instagram, fordi jeg havde været SÅ heldig at vinde deres give away, hvor man kunne vinde ens yndlings plakat fra deres hjemmeside. Og det var virkelig svært at vælge kun ÉN yndlings plakat derfra. Tror jeg har fundet nok til at dække en stor væk!! Men ja.. Jeg vandt denne flotte plakat, som jeg glæder mig til at få hjem og sat i ramme og smidt på væggen i min lejlighed, når jeg nu snart flytter.

Skal I ikke lige se nogen af de andre tekst plakater jeg er faldet for?
livink.dk
Udover tekst plakater, har de også plakater med motiver og andre fine ting.

One comment

Skriv et svar

