Undskyld!

Jeg beklager endnu en gang stilheden. Føler jeg skriver det ofte. Men altså. Ja.. Undskyld!
Denne gang har jeg haft hovedet fyldt med alt andet end bloggen, eller jo den dårlige samvittighed over ikke at blogge har været der. Men altså. Jeg har nydt nogen stunder med skønneste K. og så har jeg jo tænkt over det med lejligheden. Og ikke nok med at jeg kunne få lejligheden den 15. August, i stedet for den 1. September. Så er jeg faktisk allerede flyttet ind i dag O.O.. Mangler nogen få ting og i morgen burde mit nye køleskab være her! Og jeg synes det lyder så voksent at sige man har været ude at købe sit eget køleskab. haha. Men far kommer forbi i morgen, for at hjælpe med at hænge ting op. Og så gik det lige op for mig hvor mange ting jeg ikke rigtig skal bruge mere. Vildt nok.

Men ak ja. Jeg vil til at være mere aktiv igen. Og så vil jeg da vise jer min nye lille lejlighed, som jeg allerede elsker MEGET :D!

Nu vil jeg gå i seng. Første nat i den nye lejlighed :$..

Skriv et svar

