Et kig i mit hjem.

PiaLyngslejlighed

Nu vil jeg vise jer min lille lejlighed, som i går officielt er blevet min! Jeg har været her siden i tirsdags, hvor jeg flyttede tingene ind, og først i går kunne jeg se enden på flyttekasser. Jeg har en masse små ting som mangler pladser, en masse små ting som skal sælges og så nok nogen ting som ville skulle have ny plads. Men det er noget jeg tager som det kommer. Nu er jeg i hvert fald godt tilfreds med hvordan her ser ud :$. Og med tiden kommer der jo nok noget mere på væggene osv. Måske i får lov at se resten, som nok ikke er så interessant, som for eksempel badeværelset – som er ret stort!

Jeg elsker virkelig min tekst plakat fra Livink!! Må eje flere, i mindre størrelser, som jeg vil have i “soveværelset” eller skal jeg kalde det “sovehjørnet”? haha. Men i hvert fald må jeg eje flere små plakater fra Livink, eller andre steder, for elsker simpelthen sådan nogen småt ting!

Skriv et svar

