Én stjerne mere på himlen.

Flomme

I dag måtte jeg tage afsked med en af de mest fantastiske væsner på denne jord :'(<3.
Flomme har længe været syg, men vi gav en behandlingsform en chance. Desværre hjalp den ikke rigtig og i dag måtte jeg så tage den hårde beslutning, at Flomme skulle over regnbuebroen, før det hele blev værre.

For 3 år siden kørte jeg til København efter rotter til mit daværende rotteopdræt. En veninde havde dog brug for hjælp til transport af to ildere, som skulle hjem til hende og videre formidles. Kommentaren “du beholder dem bare hvis du kan li dem”.. Og på turen hjem, tog jeg beslutningen om at beholde den lille fede pjuskede ilder pige, som den gang hed Freya. Hun snuppede mit hjerte, ved at være en sød lille ting som bare nød man nussede hende. Hun ændrede i samme sekund navn til Flomme, da jeg synes hun var en bette flomme fed dame :$. Vi har været på udstillinger rundt i Danmark. Hun har været bundskraber, til at næsten snuppe den højeste placering. Hun har været gruppens mor, boss, kælling og putteven. Hun har været min fjollepige, ‘timon’, puttepige og charmetrold.

Jeg havde planlagt at bruge mange år på hende endnu, men desværre blev det ikke til virkelighed. Men hun kommer snart hjem igen, hvor hun kan hvile med mange af hendes tidligere elskede venner.

Flomme?
Du vil altid være elsket og savnet <3!

 

Nu er en tid med ildere forbi. 6 år med de filurlige, elskelige, fantastiske dyr.
Men en dag vil der komme nogen små her igen. Små tosser som vil minde mig om Flomme og alle de andre ildere som har været i mit liv.

2 comments

  1. Åhnej. Mus, det er jeg virkelig ked af at høre :( <3 .. Du ved jeg er lige her hvis du har brug for at snakke eller noget <3 .

Skriv et svar

