Vægtstatus 22082014

can

Yay, den 22.! Tid til at slå mig selv i hovedet, igen.. *suk*
Ja altså det med vægttab går sådan lidt.. Baaaah! Og jeg har gode undskyldninger hvorfor. Nogen af dem er faktisk ret gode. Så vi tager lige hul på dem.
1. Sommerferie med familien. Altså man kan da ikke sige nej til is, grillmad osv.?
2. Jeg er lige flyttet. Og det er blevet fejret.. Med kage, is (ben&jerrys!!), slik og meget mere.
-MEN! Min aftensmad ser da nogenlunde ud?
3. Træning de sidste to uger? Nej vej.. Nix. Hov vent? Var vist af sted en enkelt dag.

Se se.. Lige et par undskyldninger. Og okay, ikke de bedste. Måske kun den del med jeg er flyttet, og har pakket ud i stedet for at træne? Hjælper det hvis jeg siger jeg starter fra mandag igen? Udover hvis jeg ligger mig syg, efter at passe min syge nevø..

Startvægt: 133,8kg
Vægt i dag: 117,7kg
Vægttab/øgning siden 22. Juli: -1,2kg
Vægttab i alt: -16,1kg

Yesyesyes! Vægten er gået lidt ned igen.  Og nu videre til de der centimeter som er røget af/på siden 22. Juli.

Bryst: +1cm
Talje: -4cm
Mave: -1cm
Lår: -1cm
Overarm: +1cm
Hofte: -0,5cm

Måske burde jeg skrive hvor mange centimeter i alt? Lets do it!

Centimeter smidt i alt (siden den 22. april): -19cm
Kan godt være jeg startede vægttab den 3. oktober 2013, men jeg målte mig selv første gang den 22. april 2014.

Har ikke så meget mere at skrive denne gang, udover jeg skal tage mig sammen og få gjort noget ved det! I know I can do it!

Hav en dejlig fredag <3

One comment

  1. Rigtig flot resultat ! Husk at rose dig selv og ikke kun dunke dig selv i hovedet hvis vægt tab ikke går som du ønsker. Du er sej !

Skriv et svar

