ævle bævle.

Ruth

Jeg er virkelig ikke særlig aktiv, nogen steder. Det skyldes at jeg desværre døjer med det psykiske, hvilket driver mig til vanvid. Hah! Ja altså, jeg elsker at være flyttet hjemmefra, men er ked af det at være helt alene. Har været en del nede over tabet af Flomme, og tanken om at der går længe før jeg igen kan nyde et så fantastisk væsen som hende. Og så fik jeg brev fra kommunen om møde, hvilket gav mig det værre. Er ikke kommet af sted til træning, fordi angsten flippede helt ud, og jeg pludselig ikke kunne slæbe mig af sted.  ARGH ja! Alt muligt nær så godt i mit hoved.

Men alt er ikke så negativt. Bare se i dag, der kom søde K. ind for at træne med mig, hvilket virkelig hjalp på angsten. Og jeg nød faktisk at være tilbage i trænings centeret. Også selvom jeg måske ikke trænede så hårdt som jeg normalt ville, men det var hyggeligt med godt selskab! Og for første gang fik jeg en lille smule vægt på ved bænkpres, så jeg kan stolt sige jeg faktisk løfter mere end bare stangen. Haha!
Og i går ringede K. og fortalte om familien skulle af med deres gamle guldhamster, Simba, fordi der ikke rigtig var tid til ham mere. Og de spurgte om jeg ville have ham. Og selvom jeg ikke er en guldhamster person, faktisk bare ikke en hamsterperson, ikke rigtig en gnaverperson, så sagde jeg ‘JA’, for blev lidt bombet med billeder af de sad med ham. I går aftes kom søde K. ind med lille Simba, og selvom jeg var død nervøs i starten – for ja hamstere hader mig! Men ikke Simba, han tolerer mig da <3. Haha.  Og i dag har jeg så købt nyt bundstø, en sputnik, nyt mad og godbidder :$.. Hvis jeg havde flere penge havde han fået nyt større bur :$. *suk*

Min familie har så også været utrolig støttende, og det har været virkelig rart at kunne snakke med mor, og fortælle om hvordan jeg egentlig havde det med alt. Og i dag kom nyhedden uventet med at jeg har fået en mentor, fra kommunen, hvilket er rart, hvis ikke det kom så pludseligt. Og nå ja – hun havde ikke mit rigtige nummer -.-‘.. Men har vist et “møde” med hende på fredag, så ser frem til det med blandede følelser. For ja, det er første gang jeg skal have sådan en, og okay, har det svært med nye personer.

Men her har I så en lang smøre, som handler om lidt af hvert.
Jeg vil i løbet af ugen vise jer søde Simba og hans nuværende bur :$.

Skriv et svar

