Hej Simba.

Og så siger vi alle i kor ‘Heeeej Simba’ !

simba

Som jeg skrev i et tidligere indlæg, har jeg fået skønne, ikke så fotogene, Simba herhjem at bo <3.
Han er en ældre herre. Alderen kendes dog ikke helt præcist, da han er fra en dyrehandel. Men K.s familie har haft ham ca 1 år, og han var ikke helt ung den gang :b. Så ak ja. Som jeg også har nævnt, så er han vildt sød! Og jeg er så positivt overrasket! For mit held med hamstere, eksistere jo nærmest ikke. Men Simba tolerer mig super godt, og lader mig løfte ham.. Og vække ham..

Jeg har allerede brugt lidt penge på ham, selvom det ikke rigtig var en nødvendighed. Men han fik altså en fin sputnik (den som hænger i toppen af buret), nyt foder (hamster complete), gnaverstang og nyt bundstrø (carefresh). Han havde ellers alt med, men jeg er ikke fan af savsmuld/spåner’ish, så skyndte mig at få carefresh – som pt er på tilbud i både Maxi Zoo og Petworld. Nyt foder, som ikke kan sorteres i – dog får han lidt af sit gamle også.. Og nå ja, salat! haha. Og mit hjerte skriger efter et større bur, så jeg kan proppe endnu mere ned til ham..! Men det må vente o.o.. For ja, han skal jo nødig blive mega stresset over al den forandring..

Simba er ikke fotogen -.-‘ og nægter simpelthen at være med på billeder. Det her er resultatet efter 50 billeder! *suk* I skal nok få mere at se til ham, regner jeg med. Men nu har I set min nye bofælle.

Nu vil jeg se ‘Mit hjem i dine hænder’ på Kanal 5.. For derefter at suse hjem til de gamle, for at snakke om loppemarked i morgen!

Skriv et svar

