#ALSicebucketchallenge

Min gode ven Peter Henningsen, med ilderopdrættet ‘Ilderbanden’, har været så sød at “nominere”/udfordre mig til  ALS ice bucket challengen. I ved, den der fantastiske challenge hvor man tager en spand is koldt vand med isterninger og hælder ned over sig selv, mens man filmer det? ja nemlig ja! TAK, Peter!!!

Mange synes den er latterlig, for nogen forbinder den med den der “hop i vandet” leg som har kørt hele sommeren. MEN denne challenge har altså en mening og den støtter en rigtig god sag, nemlig ALS. Og please, gå ind og læs mere om det på deres hjemmeside ALSA.org ! Og hvis du føler for det, så doner, for hver en krone tæller. Jeg selv er ret pengeløs for tiden, men har valgt at donere 5$, som svare til ca 30kr. OG jeg tager udfordringen til mig, for at sprede budskabet endnu mere, selvom det er godt spredt, og okay, det er da lidt sjovt.

Skriv et svar

