Nye afhængigheder..

afslapning

Jeg har fundet mig en ny afhængighed :$.. Leagues of Legends..
Det var min nysgerrighed som bragte mig derind. Og mest fordi K. ofte har nævnt spillet. Så min nysgerrighed tog ved og jeg fik hentet spillet, lavet en bruger og spillet et par spil, før jeg krøb til erkendelse over for K., som slet ikke troede på mig, selvom jeg nævnte forskellige champions osv.. Først da han så at jeg havde spillet på computeren, troede han mig. Og så grinte han -.-‘. For jeg har måske mobbet ham, en lille smule, med at han er en kæmpe nørd. Dumt, for karma tog ved og smed mig ned i samme fælde. Så ja, nu spiller jeg så LOL, næsten dagligt. Er ikke god, prøver stadig at finde ud af at ramme taster og bruge en mus. Men jeg synes det er et okay godt spil, som jeg nok kommer til at bruge meget mere tid på. Måske jeg en dag faktisk kan blive OK til spillet? haha.

Udover LOL overtager min hverdag på computeren, spiller jeg også 3-4 spil på mobilen.
Rise of Berk har jeg nævnt i tidligere indlæg, det samme gælder Kim Kardashian spillet. Men begge er stadig meget aktiv på min mobil, i sær Kim Kardashian. Af nye spil er der kommet Hungry Shark og Clash of Clans – begge er hentet fordi jeg havde spillet det på min søsters/nevøs ipad, og jeg synes det var virkelig god tidsfordriv. Nye afhængigheder.

Heldigvis er mobil spillene nogen du lige tjekker til i løbet af dagen, hvor LOL er sådan et spil du sætter dig til for at bruge 1 time eller mere, da hvert spil tager ca 30-45min + – :).

Hvilke spil spiller i for tiden? Både mobil og computer.

 

Skriv et svar

