Har været heldig, IGEN!

Jeg elsker altså give aways, og i sær når jeg er den heldige der vinder! Eller når jeg er den som skal finde en vinder.
Denne gang var det en give away hos Tiiner, jeg var heldig at vinde. 1 sæt hjerte øreringe. Lige hvad jeg mangler! Der var dog lidt bøvl med at pestDK sendte dem tilbage -.-‘. Men søde Tiiner sendte dem igen. Og nu fik jeg mig lige taget sammen til at flashe dem for jer!

PiaLyng

Er de ikke ret fine?
Jeg synes det i hvert fald. Også selvom de er ret store. Det er lige noget jeg skal vænne mig til, da jeg er van til små bitte ørestikker. Men ih de kommer til at blive brugt :$. Så yay! og TAK Tiiner.

One comment

Skriv et svar

