Jeg elsker…

Blomster.. og Ruth <3.

PiaLyng

Siden søde K. kom med vase og blomster til mig i indflytter gave har jeg været helt vild med at have smukke blomster i mit lille hjem. Så hver uge, ca. køre jeg rundt i butikkerne i nærheden for at se om jeg kan finde to buketter som på en eller anden måde bare mangler i mit hjem :$. Jeg er i sær blevet ret vild med roser og nelliker, de er bare så fine! Men i dag fandt jeg en blandet buket og nogen fine pink blomster, jeg ikke aner hvad hedder. Begge i Aldi, til 20kr pr buket. Og jeg elsker dem. Kan godt lide det virker som om her er mere liv, og synes selv det giver et romantisk lille pust. Én lille luksus ting jeg tillader mig selv at bruge penge på :$ <3. Eller i mit hoved er det en luksus ting. Blomster, og så bladet Kig Ind. Og nå ja, Ruth elsker også at få lov at stå ved siden af smukke blomster, og den fine Poul Pava vase.

2 comments

    1. Ruth er fra Kay Bojesen <3. En af hans mange smukke sangfugle. Forelskede mig straks i hende da jeg så de smukke sangfugle – okay jeg er vild med alle, med Ruth er noget særligt <3. Og så var jeg heldig at vinde hende på facebook. Lykkelig!

Skriv et svar

