Give away #2

Afsluttet.
Vinderen kan ses her

Jeg er i gave humør, og synes en af jer søde læsere skal forkæles. 

Og der er mange årsager til mit gode humør.
1. Jeg har skrevet 101 blog indlæg på denne blog – inkl dette.
2. På tirsdag finder vi ud af kønnet på min søsters baby. For ja, jeg skal være moster for 2. gang til januar. og jeg er lykkelig!
3. Har I set vejret? Solen skinner, jeg har Trxye i ørene og K. kommer herhjem og laver mig mad.
4. Jeg har lige opdaget at jeg har boet i lejligheden i 1 måned. wupwup!

Nå.. I skal da vide hvad I kan vinde, eller hvad en af jer kan vinde :).
*trommehvirvl*
Rimmel London WONDER’FULL masacara.
I ved, den der med argan oil og super fleksibel børste? Og super fin indpakning!

PiaLyng

For at deltage skal du gøre følgende.
1. Være fast læser af denne blog, via bloglovin. (like gerne indlægget for lidt god karma!)
2. Lav et <3 i kommentarfeltet.
3. Have post adresse i Danmark.

Det burde lige være til at finde ud af.

Jeg trækker en vinder den 30. September, klokken 12.00.
Og offentliggøre vinderen her på bloggen lige efter.

34 comments

Skriv et svar

