Godmorgen.

Okayokay, Godformiddag ;).

pialyng

Min morgen startede ved 8 tiden, hvilket for nogen er sent, for mig er det en time for tidligt. Inden mit mentor-møde klokken 08.30, fik jeg ryddet lidt op, vasket mig, og skænket mig selv et glas saftevand. *stolt*. Nå, men “mødet” eller hvad jeg skal kalde det, gik meget godt, vi snakkede om lidt af hvert. Faktisk er jeg i tvivl om hvad jeg skal bruge en mentor til. Men okay.
Lige nu ser jeg NCIS, smser med K. og drikker saftevand. Venter på at blive hentet af min søster, da jeg skal hjælpe med at tage bileder af nogen ting hun skal sælge. Så i dag vil mit kamera da endelig blive udnyttet ordenligt.

Nu vil jeg ud og grave i min fryser, for at finde noget til aftensmaden og ja. Vente på min søster :P.

Skriv et svar

