Èn af de der dage..

Pialyng

Jeg har en af de dage hvor jeg ikke gider noget, men alligevel får tvunget mig selv af sted.
I dag startede jeg ud ved 9.30 tiden med at spise morgenmad, stene vlogs på youtube, tjekke min yndlings blogs og lige vågne ordenligt. Så har det ellers være gang i den, i mit hoved. Kørte hjem til de gamle for at hænge vasketøj op, for jeg er så heldig at må vaske derhjemme så jeg spare lidt penge på det. Efter det ville jeg hente håndklæder, fordi dem havde jeg glemt herhjemme. Så herop, kom i tanke om at der manglede eddike til vaskemaskinen, for ja det bruger vi som “lugt fjerner”, så mig på cyklen og ned i føtex. Så hjem til mig selv igen, fordi jeg havde købt blomster og skulle hente håndklæder. Hjem til mig selv igen for at sælge nogen ting. For derefter at cykle hjem til de gamle igen, for at spørge om de skulle have noget i Eurospar nede i byen (tæt på føtex -.-‘ glemsom..), for jeg cykler ned i byen efter små ting, hjem til mig selv, ned til de gamle, folde håndklæder sammen, smide viskestykker til vask – og så troede jeg altså jeg havde en større pause -.-‘.. Men en køber til noget æggebæger skrev hun kunne hente med det samme, skriver 10 min og så skriver hun at hun kan hente om en halv time -.-‘.. SÅ når hun har været og hente skal jeg hjem til de gamle, have viskestykker ud, og så herop for at få dem tørretumblet.. For derefter at trisse hjem til de gamle igen for at få aftensmad :$. Pizza!

Det værste er jeg slet ikke er færdig med mine pligter -.-‘.. Så udskyder dem nok til i morgen, så der er pænt rent til at K. kommer på besøg i weekenden. Har købt små ting ind til vi kan slappe af og hygge os. Og så på grund af Tiiners vlog , hvor hun vist lavet noget mac and cheese, har jeg nu lyst til at prøve det. Så ja. Det bliver vist min aftensmad i morgen. Hah.

Nu vil jeg se en vlog, inden køberen kommer og jeg igen skal ud af døren.

Forsat dejlig aften folkens <3
Og ey! Tjek da min give away ud?

3 comments

Skriv et svar

