NEW IN: House Doctor..

…Opbevarings bog? 

PiaLyng

Jeg bruger meget tid på en facebook side der hedder ‘Genbrugsbixen Frederikshavn’, fordi jeg simpelthen elsker at finde brugbare ting til billige penge :$. Det er derinde jeg har fundet min sofa, kommode og reol med ur. I går var jeg så heldig at finde to ekstra ting jeg kunne bruge. Det ene var et skab til badeværelset, I ved sådan et med spejl, som skal hænge over vasken? Og den anden ting var så denne fine House Doctor opbevarings bog’ting. Jeg har længe sukket over disse, da min søster har 3 styks i nogen fine farver, og ja, det en bog man kan opbevare ting i – jeg er fan!
Så da jeg fandt denne fine sag til 30kr på fb, så greb jeg chancen, og i går smed jeg lige angsten til side og kørte alene op for at hente den :$. Den har nu fået plads på mit spisebord, som jo nærmest aldrig bliver brugt, og er fyldt med mit make up. Jeg har flyttet rundt på en grim kasse før med alt mit make up, da jeg tager det på inde i stuen, men det var ikke særlig pænt med en passe fyldt til randen med ting i. Så mit første tanke da jeg så denne var make up ‘holder’ som er pæn!  Og hvorfor jeg tager make up på i stuen er på grund af det naturlige lys.

Men 30kr?! Den koster vist 130kr fra ny, og det eneste fejl på den er det ene hjørne. Men for 30kr overlever jeg nok det ;). Og så har jeg planer om at der skal bo flere af disse sjove pæne ‘kasser’/’bøger’ i mit hjem!

Skriv et svar

