24092014

PiaLyng

 

Godeftermiddag (;
Jeg er virkelig en spade til det med at blogge dagligt, og det irritere mig helt ekstremt. Men hver gang jeg sætter mig for at ville blogge, er det som om alle mine mange idéer bare fordufter, lige ind til jeg har droppet idéen med at blogge.. Typisk og mega træls!
Så jeg har brugt min weekend i selskab med K., som jeg faktisk gør de fleste weekender – yay for en bedsteven <3! Mandag blev nydt på sofaen, da jeg ikke orkede at lave noget som helst. Tirsdag var jeg nede i byen for at få sendt en pakke og hentet en pakke, så yay! Har nu to über fine bher, som jeg faktisk passer og det er ofte svært at finde, når man løber rundt med stor barm, og små penge.. Burde jeg dele hvor, hvor meget osv?
I dag har jeg også brugt dagen på sofaen, eller faktisk sengen og sofaen. Har kun bevæget mig ud for at hente lidt mad og mit KIG IND blad.. Og er nu tilbage på sofaen, under tæppet, med fjernsynet tændt og saftevanden lige ved min side. Aftensmaden bliver tomat suppe og ja. Resten af aftenen skal vist bare nydes på sofaen, med Pretty Little Liars, Tinkerbell og andre gode veninder i fjernsynet!

Forsat dejlig onsdag <3

One comment

Skriv et svar

