Let’s talk about bras.

PiaLyng

Godeftermiddag (:
I går nævnte jeg mit køb af to bher, til billige penge og i dag tænkte jeg så at jeg ville lave et kort indlæg omkring hvor jeg har været heldig at finde dem, en lille (ikke sponseret) anmeldelse af siden og af bhen. Håber I er med på bh snakken (;
I sidste uge besluttede jeg mig for at min barm skulle forkæles med ny støtte, som faktisk ville støtte. Og først faldt mine tanker på Change, da jeg sidste år købte bher derfra som netop har været god støtte. Men må indse at min pengepung ikke indholder den slags penge, til Changes fine bher. Men så kom jeg i tanke om min søster havde nævnt en webshop som har billige bher, som havde størrelser til selv de storbarmede OG bher med vat (og uden..).. Den del med vat kom som en positiv overraskelse, for jeg har de sidste år gået i bher uden – fordi jeg fik af vide de ikke var med. Og en gang i mellem – i sær vinteren – er vat da meget rart til at dække dele som kan reagere på kolde ting. haha :$.

Siden hedder Kvinde-Univers.dk og har lidt af hvert. Men nu er det så deres bher jeg har fokus på.
Der findes bher i forskellige prisklasser, og jeg har simpelthen valgt den billigst, fordi det er hvad min pung lige kunne række til. Jeg ville normalt være en 100G – men valgte at bestille 95G da jeg høre at de har en lille tendens til at udvide sig – men har alle bher ikke det? Og lige nu er der endda 20% af Gorteks, som er mærket på min bh. Så de er til 111kr ca.

Havde bestilt en beige og en sort. Mandag morgen fik jeg så opkald fra dem – som jeg desværre ikke nåede at tage. Men der var også en mail fra dem, hvor de beklagede mange gange fordi den Beige ikke var hjemme. Men om jeg ville have en anden farve. Så fik sendt mail tilbage om at en hvid ville være fin.
Kort efter modtog jeg ny kvittering/bekræftelse, og lidt efter der en mail om at orderen var sendt. Og ja dagen efter kom mailen fra postdanmark så at den lå på posthuset klar til afhentning. Og det er hvad jeg kalder god service!

Siden tirsdag har jeg jo så glad haft disse bher på (ak nej, ikke samtidig), og jeg er utrolig glad. De giver god støtte, og hvis jeg selv skal sige det så sidder mine bryster helt perfekt! Og en sjov ting jeg har opdaget er at stropperne kan pilles af o.O Ved ikke hvad jeg skal bruge det til, men for nogen er det vel meget smart at vide.

Det er ikke sidste gang jeg køber derinde fra, for det var god service og synes tingene virker til at være helt i top!

Hvis I kender billige steder med fine bher, til stor barmede kvinder og til billige penge, så please del med mig!

One comment

Skriv et svar

