Angst, Pizza og mad til hjemløse

Som en hel del andre, har jeg i dag fået mine penge, hvilket fik mig ud af døren for at handle ind. Jeg havde en nogenlunde idé om hvad jeg havde i fryseren (alt for meget hakket oksekød…) så vidste også nogenlunde hvad jeg godt kunne tænke mig at skulle have lavet i løbet af måneden. Endte dog også med at jeg lige fik lidt (4 pakker) mou suppe med hjem :$. For det er så meget en suppe årstid! Glæder mig i sær til at prøve græskar suppen! Der udover skulle jeg lige have fyldt op med bulgur, hvidløg og tomater, både hakket og flået. haha.. Såå mangler jeg kun kød, så burde jeg igen være klar til en lang måned!

Men jeg har et kæmpe problem med at handle ind. Angsten griber mig virkelig, og fra jeg træder ind i butikken, er min hørelse virkelig skarp, mit syn forsvinder mere eller mindre og hukommelse.. Hvad er det?! Hver gang går jeg rundt i butikken, frem og tilbage i laaaang tid, bare fordi jeg intet husker og ofte ikke opdager de ting jeg leder efter. Og nå ja, jeg fumler! Altså jeg går ind i ting, næsten ved at tabe ting og ja. PANIK!!!
Så efter fakta, og efter aldi, så var jeg færdig – eller jeg er færdig.  Så den planlagte aftensmad bliver altså ikke til noget, sofaen kaldte og jeg trykkede mig ind på Hungry.dk, for at bestille mad fra pizzariaet som ligger 500meter herfra.. Selvfølgelig bliver det bragt ud, for ja, jeg magter ikke mere i dag o.o..

Pialyng

Men Hungry har en sej kampagne/koncept/give away/et eller andet, hvor man kan donere penge (5, 10 eller 20kr) til at give mad til de danske hjemløse og samt kunne man lige stemme på hvad man synes de hjemløse skulle have. Altså om det var pizza, burger eller durum.  Men altså jeg donerede/bidragede altså med 5kr, da jeg tænkte at det da meget godt sted at støtte. Jeg kan godt lide tanken om man hjælper hinanden. Og jo de 5kr kunne jeg da godt selv bruge, men mon ikke jeg overlever? Og ja, jeg stemmer altså på folket skal have durum – da jeg synes det mætter en del.

Nå, læner mig tilbage i sofaen, for vil nu bare se ‘Dit hjem i vores hænder’ efterfulgt af CSI.. Og nå ja, vente på min pizza!

Skriv et svar

