Tiiners Oktober challenge

TiinerChallengeOktober

 

Jeg kaster mig endnu en gang ud i at være med i en challenge. Faldt nemlig over denne på Tiiners blog, og tænkte jeg lige så godt kunne være med, så der kom lidt mere aktivitet her på bloggen :). Skriv gerne hvis du er med i denne, ville da elske at se andres svar for dagene.

Tror mine indlæg dukker op hver aften ved 19. tiden – eller det vil jeg prøve at gøre til et lille mål. Så må jeg bare lige se om jeg husker det -.-‘.. Dårlig hukommelse, længe leve.. Baaah!

Skriv et svar

