Vinder af Give Away #2

Så blev det da endelig den 30. September. Og det er jeg faktisk set frem til.
For i dag har jeg jo været inde på Random.org, for at finde en vinder til min anden give away, og blev så positivt overrasket over hvor mange som har ville deltage i denne give away, og det giver mig bare lysten til at gøre sådan noget meget mere. Og jo jeg har planlagt den næste give away allerede, så håber I alle vil være med der også.

Men tusind tak fordi I har ville deltage, er jeg virkelig glad for, og som sagt gør det bare det hele meget sjovere.

Den heldige vinder af Rimmel londons WONDERFULL mascara med argan oil blev nr 19.
PiaLyng
Som er

Gitte Seloy

Som gerne skulle have modtaget en mail fra mig :).

One comment

Skriv et svar

