Hello October.

hellooctober

Oktober starter da rigtig efterårs agtigt, i sær her i Frederikshavn. Blæsende og gråt. Det er jo næsten skønt, på en eller anden måde? At kunne krybe ind på sofaen, med varm drikkelse, se fjernsyn og rigtig nyde noget af det jeg elsker ved efteråret. Okayokay, jeg havde nok gjort det alligevel, selvom vejret var bedre. Men altså, vejret nu giver en dejlig undskyldning :$.

Oktober måned er egentlig ikke en “travl” måned for mig. Jeg har kun få planer, som består af “Let så din røv op i det motionscenter”, Søsters 31års fødselsdag og nå ja, verdens største pudekamp – for at støtte kræftens bekæmpelse. Men den men motiondelen, skriver jeg lige et indlæg om fredag – da det er min “års dag”.. Og den del med pudekampen skal i skam også høre mere om!

Hello there October.
Let’s do it better than September.

Skriv et svar

