NEW IN: ‘kugle’ øreringe.

pialyng

Slut august fik jeg et mindre Ebay flip, hvor jeg følte at jeg bare skulle have nye øreringe, og i farten fik jeg smidt disse i kurven, da de jo bare er super fine. Dog var jeg skeptisk, fordi de sikkert ville være mega tunge og alt muligt i den dur. Men til min store overraskelse er de nu blevet mine absolutte yndlings øreringe at have i. Synes de på en og samme tid giver et “cool/råt” look, men også meget fint og feminint look. Måske er det bare mig.. Men hvis du har luret med på instagram – og kigget på mine selfies, så ses de øreringe vist på en del af de nyere. For jeg elsker dem!

Har faktisk bestilt et ekstra par hjem, ikke til mig selv, men til en heldig fast læser. For ja, jeg er stadig i gave humør, og glæder mig allerede til at slå en ny give away op for jer. Så følg med – hvis du selvfølgelig er interesseret!

Skriv et svar

