Oktober Challenge #2

2. Oktober
Noget du finder interessant

 

Der mange ting i denne verden og uden for denne verden, jeg finder interessant. Og på nogen måder kan det blive meget nørdet, eller det har jeg altid fået af vide at det er :P.

1. Anden verdenskrig.
Jeg synes det er et utroligt spændende emne, selvom det er noget så forfærdeligt. Men jeg har altid slugt det emne råt, og tager mig selv i at blive draget mod dukomentarer, film, bøger osv om netop denne tid. Om det er fra den ene eller anden vinkel.

2. Dyr.
Jeg har en stor kærlighed for dyr og jeg finder en hel del dyr interessante. Jeg har dog størst kærlighed til rovdyrene – og et af mine absolutte yndlings dyr er ilderen – måske fordi jeg har ejet ildere i 6 år og synes det fantastisk.. Og Aber.. Elsker aber <3!

3. Stjerner!
Jeg elsker at se på stjerner. Og det er en af grundende til jeg elsker efteråret/vinteren fordi stjerner så er meget klare på himlen. Og bonus info er faktisk at jeg har købt en stjerne eller døbt en stjerne til min nevø :D Så et eller andet sted deroppe, vist nok nær karls vognen er der en bette stjerne som hedder Lucas :D.. Og om nogen måneder køber jeg endnu en :$.. eller navngiver.. For min nye nevø.

Skriv et svar

