NEW IN: The Pointless Book

PiaLyng

Da jeg fik penge i denne måned var noget af det første jeg gjorde var at købe ‘The Pointless Book’ af Alfie Deyes aka Pointlessblog. For nu havde jeg set den på youtube, og synes det lignede en sjov bog, noget ala ‘wreck this journal’ osv.
Og da Wreck this journal faktisk stadig står på ønskelisten, tænkte jeg at jeg først prøver Pointless Book. Så ja. Bogen er købt på Saxo, til omkring 90kr, mener jeg. Så det egentlig okay. I går bladrede jeg så igennem den – og udfyldte nogen af ‘opgaverne’ og jeg synes faktisk den er virkelig hyggelig. Du skal engang i mellem bruge hjælp fra dine venner, hvilket jo også er lidt hyggeligt. Og så er der en app til bogen, så man kan se hvordan han har svaret på nogen af opgaverne. Jeg er fan.

Måske jeg smider et indlæg op med nogen af opgaverne eller sådan :D.

One comment

Skriv et svar

