Oktober Challenge #6

6. Oktober
Noget du gerne vil opleve.

Pialyng

Jeg vil rigtig gerne opleve en hel del. Fra de små ting i livet, til de helt store. Én af de ting jeg gerne vil opleve, får jeg dog lov at opleve den 24. november, så det glæder jeg mig ekstremt meget til – og hvad det er jeg skal opleve får i af vide i et andet indlæg.
Men jeg så gerne opleve verdenen. I ved, at rejse rundt, se ting, møde mennesker (okayokay, mest se ting!) og bare opleve de forskellige steder. Drømme målene er England, Berlin (ja meget specifikt!), USA og Grækenland.
Udover det vil jeg så gerne i Ree park og Københavns zoologisk have. Og så vil jeg gerne kunne tage på små ture med min nevø, om det så bare er en togtur til skagen, eller fårup sommerland eller andet <3.

Skriv et svar

