“Lille” oplevelse

pialyngI gårsdagens challenge indlæg, nævnte jeg at der var en lille oplevelse jeg glædede mig til at opleve den 24. november. Og den lille oplevelse er at jeg første gang nogensinde skal med til scanning, for at se min lille nevø, som gemmer sig trygt i min søsters mave. Det er måske ikke verdens vildeste oplevelse, men jeg glæder mig så enormt til at jeg får lov at være en del af min søsters graviditet og jeg vist er den eneste anden end hendes mand og søn, får lov at se ham før han kommer ud :$.

Jeg skal være moster, igen <3.
Og ja, “Lillebror”, som baby her bliver kaldt, har allerede bevist han er en bette røver. For til sidste scanning vendte han røven til, som I er de heldige at få lov at se, på dette billede ovenover ;). Jeg er allerede en stolt moster! Faktisk dobbelt stolt, for min nevø Lucas, er en super skøn dreng, som virkelig prøver at træde ind i storebror rollen allerede nu <3!

Skriv et svar

