Give Away #3

Så synes jeg igen at jeg burde lave en bette give away til jer søde læsere.
Jeg nævnte i tidligere indlæg at jeg havde købt et par øreringe hjem, som hurtigt var blevet mine yndlings øreringe, og stadig er mine yndlings. Og i samme indlæg gav jeg udtryk for at jeg ville lave en give away, hvor man kunne vinde et par magen til mine.
Så her kommer den give away så (;

Pialynggiveaway3

Præmien er som sagt et par øreringe, af de federe slags. Det er et par magen til dem på billedet.
Give awayen slutter den 31. Oktober 2014, klokken 12.00 og  vinderen vil blive kontaktet og blive offentliggjort her på bloggen.

Reglerne for deltagelse er simple.
Følg bloggen på bloglovin – og tryk gerne på hjertet <3.
Smid en kommentar herunder.
Have en dansk post adresse.

19 comments

Skriv et svar

