Knæk Cancer PUDEKAMP!

pudekamp

Vi prøvede at slå verdensrekorden og have verdens største pudekamp, men der mødte “kun” 2345 mennesker op, og for at slå rekorden skulle vi gerne op på 3900. Kampen var for Knæk Cancer / Kræftens bekæmpelse. Indgangen kostede min. 20kr som går til kræftens bekæmpelse, og så fik vi en pude foræret, som stammede  fra JYSK.

Før kampen var der noget forskelligt underholdning, arrangørene snakkede og ungerne slog med puder, før den rigtige kamp startede. Og allerede der var der flere puder som var revet i stykker og dun fløj rundt i hallen. Billedet af mig er taget før kampen gik i gang, og der havde jeg endda børstet en del af mig o.o Og de andre billeder er fra da de fleste havde forladt hallen. Fjer? nej da!

Men i 60 sekunder gik det helt amok, kampen begyndte og jeg husker kun jeg fik godt og grundigt pudetæsk af min søster, svoger og nevø – og at jeg vist nok tømte min pude ud over min nevø ;). Efter de 60sekunder, var der nogen kampe i bokseringen, vi så dem dog ikke da vi alle styrtede ud, for at komme væk fra alle de dun som var i luften.

Og da arrangørene ikke var kommet af med alle puderne (og stadig ikke er) kunne man “købe” dem for 20kr, (eller derover) og pengene der går også til kræftens bekæmpelse – OG de holder to dage med salg af puderne, som også går til kræftens bekæmpelse :D.

Indtil videre er beløbet på 71.362kr! *Stolt*

Jeg synes det var en fed idé og håber vi kan gøre det igen næste år, for at indsamle penge til kræftens bekæmpelse. Det er jo noget jeg har haft tæt på mig, og jeg mener virkelig vi alle bør støtte en eller flere sager.
Jeg selv støtter hvert år kræftens bekæmpelse – og ja ofte på knæk cancer dagen. Ellers putter jeg gerne små mønter i diverse bøtter jeg ser på min vej.

2 comments

    1. Hej Maria :).
      Har læst din historie – følger trofast din blog. Og synes det fantastisk at du deler den!

      Pudekampen var en idé to mænd fik, da de havde mistet en forældre hver til kræft – og for at få gang i vores bette by, fandt de på pudekampen. Jeg elsker sådan nogen ting – for det får folk lidt ud af fjerne når noget så træls kan støttes på sådan en sjov måde. Jeg er stor støtter af alt det der skal kæmpe mod kræft – eller så godt jeg har råd til. Så jeg sprang jo straks til ved denne ting. Og det lækre er jeg fik to gode puder ud af det, samt støttet en god sag!

Skriv et svar

