Vinder af Give away #3

Beklager mange gange den forsinkede ‘lodtrækning’ om vinderen af mine 3. give away.
Jeg var simpelthen på lang køre tur igår (Århus, Give, Jelling, Aalborg, Frederikshavn) så jeg havde lige skubbet det her væk.. Så nu.. NU trækker jeg så vinderen via Random.org :D!

*Trommehvirvl*

Pialyng

Nummer 4 er…

PIA H.

Jeg har sendt mail afsted – hvis du ikke modtager, så skriv gerne herunder.

Stort tak til alle som deltog, og jeg vil igen om lidt smide sådan en lille give away op, bare fordi jeg synes det hyggeligt.

Hvis jeg ikke snart høre fra vinderen af min give away #2, bliver der trukket ny vinder blandt dem som skrev derunder. Så lille opråb til Gitte Seloy..

2 comments

Skriv et svar

