Pause, ny roommate og så ham der K.

Jeg er en elendig blogger, den værste hvis jeg selv skulle sige det. For hvem glemmer sin blog? Ej ikke glemmer, men jeg har bare ikke lige magtet at holde styr på mit liv, og holde gang i min blog, selvom bloggen er mit fristed. *suk* Nå men jeg har altså en masse planer for bloggen, som nok først rigtig starter op næste år. Men nu skal der altså ske noget herinde. Og beklager altså igen stilheden!

simba

Nå, men siden sidst er der sket nogen små ting.
Jeg har mistet min skønne roommate Simba, som var en lille gammel guldhamster jeg overtog fra K.’s søskende. Han var sovet ind i sit eget lille hus. Jeg var ulykkelig da jeg så det, og heldigvis var K. til stede, for må indrømme jeg måske tudede en del. Over en hamster?! Ja, den del havde jeg heller aldrig selv troet. Altså at være så glad for sådan en lille fyr.

PiaLyng

Men jeg er et dyre menneske, og jeg elsker at omgås dyr, så for mig var det næsten uundgåeligt ikke at få fat i en ny lille ven, og det skete så ved jeg gik ned til min veninde, som ejer en dyrehandel, for at spørge om hun havde en GAMMEL sød hamster, som bare trængte til et sted at være det sidste stykke tid af dens liv.. Og wupti. Hjem kom Pjuske, som jeg har vist frem på Instagram. De kloge vil bemærke nøgenheden af hende og flere hendes grimhed. Hun er det mest grimnuttet jeg længe har mødt. Nu er det hende som piner mig med tremmegnaskeri og ildelugtende bur efter en uge <3.

PiaLyngOg her til sidst.
Så vil jeg da lige se at ham der K., er officielt min kæææææreste. *pjattet*
Efter længere tids daten osv. valgte jeg selv at samle modet og spørge om vi ikke skulle komme sammen, for jeg er ret så fortabt i ham :$. Og heldigvis svarede han ja <3.

Jeg vil igen smutte.
Min aften skal foregå med ansigtsmaske, hårkur og en film i fjernsynet :’).

One comment

Skriv et svar

