Stilheden, julen og det med et nyt år.

Godaften kære læsere.

Jeg sad lige med tiden, lysten og overskuddet til at krybe herind på bloggen, og mixe et lille indlæg sammen, til dem som stadig følger med. Jeg beklager meget at jeg er så stille herinde. Men må indrømme at jeg simpelthen ikke har kunne finde lysten og overskuddet til at lave indlæg. Idéerne forsvandt også når jeg satte mig. Og ja, december måned har jeg mere brugt med fjernsynet, end min sprit nye computer.

Jeg håber I alle har haft en vidunderlig jul, med dem i holder af.
Jeg var i selskab med mine forældre og to brødre. Vi fik god mad, vi fjollede, gik om juletræ, sang og åbnede gaver – ikke samtidig ;). Jeg var dog slet ikke i julehumør, desværre. Men jeg hyggede mig. Og fik nogen super gode gaver!
Jeg fik nemlig ting jeg ønskede mig og de ting jeg ikke lige havde tænkt over jeg ønskede mig. Nå, skal I også lige vide hvad jeg fik?


2 styks håndklæder, 1 hummel sporttaske, 1 computer taske, gamer tastatur og mus, Kähler byhus, OBH Smootie blender, et billede fra Happycolours med mit stjernetegn – fisken + ramme fra ikea, House Doctor stjerne, lille bordlampe, “&”  og 2 styks mikroovne!

House doctor stjernen skal byttes, da det ene led er i stykker.. Og så bytter jeg den ene mirkoovn (den øverste), og ender nok med at købe en ekstern harddisk til mine billeder eller sådan.


Nå, fra jul til nytår.
Jeg glæder mig til det nye år. Har nemlig indgået aftaler med mig selv, ikke nytårsforsæt, men aftaler. Men det skal gå ud på at jeg skal hanke lidt op i mig selv og så få tabt mig eller bare blive sundere. Derudover har kæresten sagt at vi sammen kan gå til træning, hvilket er lidt fedt. Udover det skal jeg også bare træne mine sociale skills, for lige nu er det helt forfærdeligt at være blandt folk for meget, og jeg har altså drøm om uddannelse osv. SÅ, nu skal jeg da vist også lige samle mig sammen der.

OG! Skal tage mig sammen med bloggen her. Har et par idéer jeg vil prøve mig frem med, nogen er set på andre blogge, og synes bare det super fedt, så jeg vil forsøge mig med det. SÅ håber jeg bare at jeg kan finde overskud til alt sammen..


Nu vil jeg så pakke mig sammen igen. Mit hoved snurre lidt og jeg tror bare jeg vil slappe helt af og se ‘Once a Upon a time’ og spille Clash of Clans :$.. Andre der ser serien og spiller spillet?

One comment

Skriv et svar

